FAQ
- Wyszukiwać możesz według, różnych kryteriów – hasła (typu „klocki hamulcowe”), nazwy produktu, nazwy producenta czy numeru indeksu wpisywanych w panel wyszukiwania.
- korzystając z wyszukiwarki pojazdów, która znajduje się na głównej stronie sklepu.
- korzystając z głównych kategorii części samochodowych na stronie głównej.
- Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję "Zamów bez rejestracji", wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego.
- Przejrzyj zamienniki.
Przy większości części podajemy ich zamienniki. Być może któryś z nich będzie Ci bardziej odpowiadał. - Przejrzyj listy polecanych produktów.
Podpowiadamy Ci, jakie inne części oglądali użytkownicy zainteresowani tym, co właśnie oglądasz.
W wielu miejscach w serwisie pokazujemy Ci także, jakie produkty mamy akurat w promocji. - Zacznij wyszukiwanie od nowa.
Zdarza się czasem, że wyniki wyszukiwania nie spełniają Twoich oczekiwań. Warto wtedy spróbować wyszukiwać według innego hasła.
Zapytaj o dostępność.
Możesz złożyć zapytanie na temat danego produktu, kiedy może być dostepny. Nasi pracownicy sprawnie odpowiadają na wszelkie pytania.
Zacznij od przejrzenia zamienników – może któryś z nich odpowiada Ci pod względem zarówno jakości, jak i ceny.
Jeśli jednak nie znajdziesz zamiennika, albo jesteś zdecydowany na tę konkretną część – sprawdź czy nie ma aktualnie kodów promocyjnych dla zarejestrowanych użytkowników. Wówczas po wpisaniu w koszyku kodu, cena tego produktu może nawet spaść o 20%. Kody promocyjne rozdajemy prawie przy każdym zakupie.
Albo zadzwoń na naszą infolinię pod numer (68) 322 22 69 . Konsultant doradzi Ci, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać problem z wyborem części.
- Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.
To ten duży, przycisk, znajdujący się na stronie każdego produktu. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany do koszyka. - Kontynuuj zakupy.
Jeśli chcesz kupić więcej niż jeden produkt, po prostu wróć do szukania i dodawaj do koszka wszystko, co chcesz nabyć. Pomoże Ci w tym przycisk „Kontynuuj zakupy”, znajdujący się w koszyku. - Wybierz jedną z trzech opcji dostawy.
Towar może zostać odebrany w siedzibie firmy po 24 godzinach od zamówienia.
- Zamówienie na adres domowy.
- Wybierasz adres, na który przesyłka ma zostać dostarczona – może to być taki sam, jak w części danych zamawiającego lub możesz podać inny.
- Wybierz sposób płatności. W przypadku tego typu zamówienia masz możliwość wyboru, jak chcesz zapłacić. Jeśli wybrałeś płatność z góry, przesyłka nie zostanie wysłana, dopóki za nią nie zapłacisz. Możesz też zapłacić przy odbiorze.
- Zamówienie do Paczkomatów.
- Wybierz Paczkomat blisko Ciebie, a my wyślemy paczkę na wskazany adres.
- Kiedy paczka będzie umieszczona i gotowa do odbioru, dostaniesz infomację SMS'em o możliwości odbioru paczki.
- Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w polu "Posiadam kod rabatowy" i zatwierdź.
- Kliknij na przycisk „Złóż zamówienie”.
Znajduje się on w koszyku. - Potwierdź zamówienie.
Zadzwoń na naszą infolinię pod numer (68) 322 22 69 . Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy, płatności i tak dalej, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.
Dostawa towaru jest możliwa wyłącznie w obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, Koszt dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta, nie będącego punktem Paczkomatów InPost, wynosi standardowo 13,41 PLN. W szczególnych przypadkach (produkty niestandardowe: np. ważące powyżej 30 kg lub gabarytowe) koszt dostawy może być inny. Wówczas taką informację będzie starał się nasz pracownik przedstawić Państwu po złożeniu zamówienia . Sytuacja ta dotyczy zarówno przypadku podwyższenia kosztu dostawy, jak i jego obniżenia bądź całkowitej rezygnacji Sklepu z jego naliczenia. Wraz z towarem wydawane są paragony lub faktura VAT na życzenie klienta, stanowiące dokument sprzedaży będący dowodem zakupu. W szczególnych przypadkach wydawana jest dodatkowa Gwarancja lub gwarancja producenta. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów, prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków. Sklep zastrzega możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży z datą realizacji, a nie datą złożenia zamówienia.
W jednej przesyłce znajduje się zawartość jednego zamówienia. Za każde kolejne zamówienie zostanie naliczona kolejna opłata za wysyłkę.
Przesyłki realizowane są przez firmę kurierską DPD, UPS, lub Paczkomatów InPost.
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.
Oznacza to, że NIE musisz się martwić, że przesyłka zginie, a Ty stracisz pieniądze.
W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt.
- Składasz zamówienie w serwisie Sklep CentrumAuto.pl
Podczas składania wybierasz, na jaki adres przesyłka ma zostać dostarczona – może to być Twój adres do domu, do pracy, czy gdziekolwiek zechcesz.
Masz możliwość wyboru, czy zapłacisz z góry, czy przy odbiorze. Jeśli zdecydujesz się zapłacić z góry, możesz to zrobić poprzez bramkę płatności w naszym serwisie . Jeśli wybierzesz drugą opcję, zapłacisz dopiero w momencie odbioru przesyłki od kuriera. - Towar jest pakowany w naszym magazynie.
Towar jest pakowany w naszym magazynie zgodnie z naszymi normami i zaleceniami. - Przesyłka wysyłana jest firmą kurierską DPD,UPS.
W momencie nadania przesyłki podajemy Ci numer listu przewozowego, dzięki czemu możesz śledzić status przesyłki oraz, w razie konieczności, uzyskasz pomoc. - Kurier dostarcza Ci paczkę.
Razem z nią otrzymujesz też paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo w paczce powinien znajdować się formularz zwrotu, na wypadek, gdyby coś z przesyłką było nie tak. (Zawsze możesz go pobrać tutaj .) Z reguły dostarczamy towar w przeciągu 48 godzin roboczych. - Płacisz za towar.
Oczywiście tylko w przypadku wybrania płatności przy odbiorze. - Koniecznie otwórz paczkę w obecności kuriera!
Jeśli na paczce są jakiekolwiek wgniecenia, rysy, plamy – znaczy, że coś się stało podczas transportu i przesyłkę należy sprawdzić, a w razie potrzeby odmówić jej przyjecia bądź spisać z kurierem protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami, aby ustalić dalsze postępowanie i uzyskać jak najszybciej pełnowartościowy towar.
- Składasz zamówienie w serwisie Sklep CentrumAuto.pl
Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o wybór formy dostawy, w którym masz możliwość wybrania Odbioru osobistego. Za towar możesz zapłacić podczas odbioru przesyłki gotówką, lub podczas składania zamówienia, przelewem lub płatnościami on-line. - Towar do odbioru jest w kolejnym dniu roboczym.
Poinformujemy Cię mailem lub telefonicznie, że jest gotowy do odbioru. - Jeżeli nie zapłaciłeś on-line, to płacisz za towar przy odbiorze.
W siedzibie firmy płatność jedynie gotówką. Razem z paczką otrzymujesz paragon lub na życzenie fakturę VAT.
- Wybrane towary sprzedawane w Sklep CentrumAuto.pl objęte są gwarancją udzielaną przez producenta zgodnie z określonymi przez niego warunkami i czasem trwania.
- Podstawowymi dokumentami poświadczającymi prawo do składania roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych są:
- dowód zakupu towaru w Sklep CentrumAuto.pl (paragon lub faktura)
- karta gwarancyjna producenta (jeżeli była dołączona do towaru)
- karta zgłoszenia reklamacji Sklep CentrumAuto.pl lub karta zgłoszenia reklamacji producenta (jeżeli występuje)
- Niezależnie od udzielonych gwarancji klient będący Konsumentem może również dochodzić swoich praw zgodnie z zasadami przyjętymi w Kodeksie Cywilnym i ustawą o sprzedaży konsumenckiej.
Na wszelkie pytania związane z gwarancją odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerem telefonu: 68 322 22 69 (Infolinia czynna: pn.-pt. 08.00-16.00)
Każdemu klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego CentrumAuto przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje związane z ustawowym odstąpieniem od umowy zostało opisane na osobnej podstronie: https://www.centrumauto.pl/zwroty-i-reklamacje
Paczkę należy zaadresować na:
Common Rail Sp. z o.o.
Krępa - Sportowa 10
66-001 Zielona Góra
Do przesyłki należy dołączyć (o ile nie zostanie przesłane osobno) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór takiego oświadczenia można pobrać stąd: Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt z naszą infolinia 68 322 22 69.
Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.
Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczny Klient traci, gdy upłynie termin 14 dni od dnia otrzymania towaru lub gdy towar zostanie użyty, zniszczony lub w inny sposób zmieniony.
Niezależnie od uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczny, Klientowi przysługują uprawnienia do złożenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji oraz do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.
Kod rabatowy to ciąg znaków, które należy podać w „koszyku” przed potwierdzeniem zakupu. Stosujemy wiele typów kodów, które pozwalają uzyskać rabat procentowy lub kwotowy na całe zamówienie bądź wybrane produkty i grupy produktów. Należy pamiętać że kody rabatowe mogą dodatkowo posiadać ograniczenia minimalnej kwoty zamówienia bądź maksymalnego, jednorazowo udzielanego rabatu. Kod rabatowy może działać tylko raz bądź wiele razy.
Jeżeli Twój kod rabatowy nie działa upewnij się że nie upłynął jego okres ważności, nie został już wykorzystany dopuszczalną dla niego ilość oraz czy posiadasz w koszyku towary, na które kod udzieli rabatu. Upewnij się że nie zostały naruszone ograniczenia minimalnej wartości zamówienia bądź ilości sztuk produktów. Jeżeli mimo wszystko kod powinien działać - skontaktuj się z nami pod adresem info@centrumauto.pl lub z działem sprzedaży poprzez chat bądź pod numerem 68 322 22 69.